Subject: Ed: Terviseameti märkused Vanasadama põhjaosa DP-le
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 13:34:01 +0300

Tere

Palun registreerida!

Liis Korp

Saatja: Kristiina Sai <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 1. oktoober 2024 15:40
Adressaat: Liis Korp <[email-masked]>
Teema: Terviseameti märkused Vanasadama põhjaosa DP-le

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seni oleme pidanud kirjavahetust Terviseameti märkustega Vanasadama 
D-terminali DP kohta, kuid siinjuures sooviks selgitada Põhjaosa DP-d. 
Põhjosa DP-le tehtud märkused kattuvad osaliselt D-terminali märkustega ning 
ka selgitavad vastused on analoogsed 😊 : märksõnadena silduvad laevad 
suhteliselt samad, kaldaelekter, automaatsed sildumisseadmed. Lisaks juhin 
tähelepanu, et sadama ala sisse-väljasõidutee (siniste nooltega näidatud) 
äärde planeeritud ainult ärihooneid (joonisel tähistusega Ä) (vt allpool 
joonist).

Kvartali sisest teed (pos 25) täna pole ning põhja poole mineval Logi tn-l 
sõidavad põhiliselt talvel tänavatelt korjatud lumekoormatega veoautod, mis 
ladustavad lume Linnahalli kõrvale (kas siis uue või ol.oleva Linnahalli DP 
realiseerumisel ilmselt linn sinna enam lund ei vii) ning praegu/suvel 
trammitee ehitajate veoautod, kuna Vööri tn ääres ladustatakse 
ehitusmaterjale.

Lisaks nõuab linn sadama-ala ja Põhjakvartali vahele jäävat promenaadi 
(joonisel roheline ruudustik) rohke haljastusega, mis peaks omakorda müra 
vähendama.

Arvestades eelpool välja toodut, kui põhjendatud oleksid mõõtmised kui 
põhiliiklusega tee äärde planeeritud peamiselt ärihooned?

Tagasisidet ootama jäädes

Kristiina Sai

Kinnisvara projektijuht

AS Tallinna Sadam

Tel 53003916

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.ts.ee/> www.vanasadam.ee

 <http://www.ts.ee/> www.ts.ee

 <http://www.ts.ee/>     <https://www.linkedin.com/company/port-of-tallinn/> 
<https://www.facebook.com/portoftallinn> 
<https://www.instagram.com/toomelinnasadamasse/>